سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
  • شهادت استاد مرتضي مطهري، 1358 هـ ش - روز معلم
23 شوال 1445
    Wednesday 1 May 2024
    • روز جهاني كار و كارگر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

    چند كوتاه

    شعری از

    ائلمان چمن قارا

    از دفتر شاید شعر نوع شعر دلنوشته

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۵۳ شماره ثبت ۶۱۴۶۰
      بازدید : ۴۳۷   |    نظرات : ۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر ائلمان چمن قارا
    آخرین اشعار ناب ائلمان چمن قارا

    به تكرار هوس
    ساعتها
    همواره كوك اند...!
     
    كسى را خواب نميگذارند
    ——————-
     
    زندگى را
    اشتباه فهميدم
     
    آنى نبود
    كه براش جنگيدم
    —————-
     
    سخت است
    خدا باشى و
    خود را نشناسى
    ——————
     
    در سوگ برگى بى بهار
    يك آسمان بايد گريست
    ———————
     
    دلم
    نه از اين شهر و
    نه آن شهر
     
    كز دهر گرفته ست...
    ——————-
     
    در گذار عمر
    كه بى امان در گذر است
     
    من
    چه بى وقفه!
    ايستاده ام و نظاره مى كنم،
    فرسودنم را...
    —————
     
    كاش
    دلم
     
    داشت
    دلى...
    —————
     
    دلم
    كه اگر دل ميداشت
    تنهام نمى گذاشت...
     
    دانه اى مى كاشت بر اين خشك كوير و
    قدمى،
    از سر مهر برمى داشت
    ———————
     
    تاريخى كه
    تا بيخ،
    سرخ است
     
    بر سر اين و آن چرا كوفت؟
     
    مفت بايد فروخت
    شرم هم روش
    ——————
     
    و در آنجا
    كه كلنگ مدنيت زده شد
     
    عشق در پرده شد و
    بغض در حنجره سوخت
    ————————
     
    عمر
    از نيمه گذشت و
    سايه ى مرگ رسيد
     
    اى كه لب دوخته اى و
    تبم افروخته اى
    بغض در حنجره ام سوخت،
    بيا...
    ———————
     
    ائلمان اكبرى ( چمن قارا )
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0