جمعه ۲ آذر
فصل پاییزم شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر سروناز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ۱۶:۴۰ شماره ثبت ۶۱۳۸۳
بازدید : ۵۵۷ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
.
بی تو برگی نیمه جانم فصلِ پاییزم خزانم
در خیابان ها شبیه کوچه های بی نشانم
.
من چه سلطانِ جهـانم یـا غـلامِ بی نوایـم
دست و پایم گم کنم چون رو به رویت ناتوانم
.
تا که غمگین و پریشان حال و افسرده خیالی
از غمت من بی قرار و آن سراب لامکانم
.
خط لبهایت برایم مشقِ عاشق بودنست و
شمعِ رویت نورِ چشمم عشقِ تو رازِ نهانم
.
مهر را با یک تبسّم همنشین خنده ها ساز
آن صداها را رها کن من سرودی جاودانم
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر استاد عزیز و مهربانم باعث خوشحالی و افتخار است که اشعارمو می پسندید بی نهایت سپاسگزارم | |
|
سلام و درود بر شما استاد مهربانم سپاسگزارم | |
|
سلام و درود بر استاد عزیز و توانا سپاسگزارم | |
|
سلام و درود بر استاد گرانقدرم سپاسگزارم | |
|
سلام و درود بر شما استاد مهربانم سپاسگزارم | |
|
سلام و درود بر شما استاد توانا سپاسگزارم | |
|
سلام و درود بر شما استاد عزیزم سپاسگزارم | |
|
سلام و درود استاد عزیز و گرانقدر سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.