سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 1 خرداد 1403
  • روز بهره‌وري و بهينه‌سازي مصرف
  • روز بزرگداشت ملاصدرا، صدرالمتألهين
  • آغاز محاصرة اقتصادي جمهوري اسلامي ايران توسط آمريكا، 1359 هـ ش
14 ذو القعدة 1445
    Tuesday 21 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      سه شنبه ۱ خرداد

      راز

      شعری از

      علیرضا امیرخیزی

      از دفتر دلنوشته های خاموش نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۱ ۲۰:۳۰ شماره ثبت ۶۱۳۷
        بازدید : ۱۲۴۴   |    نظرات : ۱۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

       زندگی میفهمد...
       میداند راز مرا !
       زندگی در رگ من جان دارد .
       زندگی....
       قطره ی نوری ست که در عمق سیاه دل شب
       در دل من میشکند .
       قطره ی شبنم سرخی که به روی گل آلاله چکید .
       قطره ی فاجعه ی زیستنم ...
       در دل صد خاطره ی بیهوده ....
       آتشی بود که از گوشه ی چشمم میریخت .
       زندگی ...
       گوشه ی یک کعبه ی دربسته یِ درقفلِ خموش است
       که فریاد به چمباتمه نشسته ست و
       به بُغضی راضی ست .
       زندگی ....
       ریزش خونِ دلِ من
       در رخ برگ ...
       در هم آغوشی پاییز و سکوت چشم است .
       در فراموشی امید ...
       عطشناکی خاکِ گورم .
       زندگی حیرت چشم است.....
       به هنگام تماشای سقوطی که مرا در خود داشت .
       زندگی آه بلندی ست ...
       که آتش میشد ...
       تا بسوزد همه ی کهنگی این رویا ...
       تا بر آرد نفسم از دل این خاکستر .
       زندگی عزم من است !
       زندگی واژه ی شعری ست که در خون من است !
       زندگی میفهمد ...
       میداند راز مرا !
       
      1390/8/14
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0