پنجشنبه ۲۴ آبان
|
دفاتر شعر سیده نسترن طالب زاده
آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده
|
ميفشاني تو از تنهايي شب,شرح بارانرا
خراااش دشتهاي برفي طاق بريشانرا
كدامين واژه در سيمابي آواي چشمانت
پر از آشوب طوفان ميكند آفاق بيجانرا
و از مواج طوفانزايي آواي چشمانم
برانگیزانی از سيلاب تا سيلاب طوفانرا
كلامت گامهاي حزن زيتونزار پنهانيست
خروش كوليان و جام خاموشان بنهانرا
شروع دستهايم عطر اقيانوس در سيلان
و ريزد رنگ قالي در مقالي گرم هذيانرا!!
مركب ساقه هاي مشكي رستنده معنيوار
و اسب بالدار فصل سرخ يال افشانرا
عبور غازهاي وحشي زرد زمستان در
عشاير كوچ سرگردان شمعوني غزلخوانرا
حرير سربي مستانه اعماقی تماشاييست!
كه ميخواند رگ تارون خس مرگي پر يشانرا
شراب شور ياس رازقي در شارح يشمين
و امشب ، آسمان هم سخت میبارد، زمستانرا
|