جمعه ۲ آذر
ماهِ تابان شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر سروناز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۳۰ شماره ثبت ۶۱۱۵۰
بازدید : ۶۲۴ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
گیسو پریشانی شبی بر من نظر کرد
دل در طواف روی او شب را سحر کرد
.
او ماه تابانست و من آن چاه تاریک
مهرش به دل تابید و جانم پر شرر کرد
.
همچون پری در ساحلِ زیبای رؤیا
دستی تکان داد و حواسم در به در کرد
.
فتنه به پا کرد آن دو چشمان خمارش
آشوب چشمانش غمم را بی اثر کرد
.
مهر از گل رویش اسیرست و گرفتار
دل تا اَبد از هر که غیر او حذر کرد
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر استاد مهربانم جناب آقای احمدی زاده گرانقدر بنده هم این عید بزرگ را خدمت شما استاد اندیشمند و فرهیخته تبریک عرض میکنم...سپاسگزارم از توجه و لطفی که به بنده داشتید و دارید... | |
|
سپاسگزارم دوست عزیز... | |
|
سلام و درود بر شما استاد بزرگوار...نگاهتون زیباست | |
|
درود بر شما استاد عزیز...سپاس از توجه و حضور سبزتون | |
|
درود بر شما استاد بزرگوار | |
|
سلام استاد عزیز....سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.