سلاااااام و عرض ادب و احترام
دوست و استاد فرهیخته جناب دژاگه..
بی نهایت سپاسگزارم از قدم پر مهرتان
و همچنین وقت ارزنده ی شما برای صرف اموزش به این
فقیر عشق
...................................................
با جان دل پدیرا هستم..
فقط برای یاداوری خودم عرض کنم که:
در ریشه شناسی علم و ادب (که) بجای ضمیر پرسشی و شخصی با ترکیب (ان) و این) ووووو مینشیند.
(که) :
حرف وصل/ حرف عامیانه/ برای تاکید و تایید بکار میرود
(که) :
ربط >>بمعنی زیرا/تا/البته/ناگهان و (که)حرف قید:بمعنی بلکه /درحالی که/ ولی/ اما/و کجا...و (که)و (چه) حرف اضافه میباشد زمانی در میان جمله بیاد..موصول.
........................................................................
(که) : حرف تایید و تجبیب :
درینجا تاییدوتجبیب برای یوسف امده.
چو ادات تشبیه برای تبادر ذهن خواننده گرایش به بی نام و نشان را تاکید میکند در تشبیه..
..................................................
بی نهایت سپاسگزارم از قدم مبارک
و اطلاعات ادبی
سلام استادبزرگو.ارم
بسیارزیبا بود
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
گوش کن هفت آسمان در شور و حالی دیگرند
عرشیان و فرشیان نام محمّد میبرند
ولادت حضرت محمد (ص) وامام جعفرصادق بر شما مبارک