يکشنبه ۴ آذر
رژینا شعری از حسن گائینی (رزاس)
از دفتر زخمه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ۱۷:۳۶ شماره ثبت ۶۱۰۶۴
بازدید : ۶۴۴ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
رُژینای من
تو حاصل بوسه ای و لبی
... برای پَرستش
تا تو را بفهمم٬
چشم...
می ترسد!
گوش...
می خندد!
چقدر...
تیز و تند
ـ جاری از برهنگی
در سینه می بویمت
قدری تاریکتر از،
... حقیقت
نزدیکتر از،
... غرور
از معنای نامِ تو...
ـ گریخته ام
اینک...
با میخکی از آتش،
مرا بپرس ؟!
گور هم...
گوشه ای از اجزای خاکِ توست
بُگْذار،
... در تمامی خوابت سَفر کنم
▪
✍ح.رزاس
▫ رُژینا _۹۶/۶/۱۰
|
|
نقدها و نظرات
|
درود ها جناب استکی سپاسگزارم از مهر حضور تان | |
|
سپاسگزارم گرامی احترام مرا پذیرا باشید | |
|
سپاسگزارم جناب سرداری احترام مرا پذیرا باشید گرامیم | |
|
درود ها ارجمند استاد انصاری قدردان همراهی و حضور ارزشمند شما هستم گرامیم | |
|
درود ها مهربان بانو مهر حضور تان را قدر دانم شاد و سربلند باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه و زیباست
دستمریزاد