جمعه ۲ آذر
آینه در آینه شعری از مهران ساغری
از دفتر ارادت نامه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۲۸ شماره ثبت ۶۰۹۰۷
بازدید : ۵۵۱ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب مهران ساغری
|
ما آینه در آینه حیرانِ رضاییم
عمریست که دلبسته یِ ایوانِ طلاییم
چون خسته دلان در حرمت بست نشینیم
مستانِ فقیریم و گدایانِ عطاییم
هر کس به طریقی به مُرادش رسد و ما
از روزِ ازل دست به دامانِ شماییم
چون فُطرسِ پر بسته گرفتار و حزینیم
دلخوش به کراماتِ محبّانِ خداییم
گه با دلِ غمدیده به گلزارِ مدینه ...
گاهی به خراسان و گهی کرب و بلاییم
هر جا که نشان از خمِ گیسویِ تو باشد
ما معتکفِ گوشه یِ آن صحن و سراییم
آدینه و ماهِ صفر و شهر پُر از غم ...
ما نیز چو موعود همه غرقِ عزاییم
مهران ساغری
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب خانوم بهارلویی گرامی ممنون از لطف شما همیشه لطف دارید ان شاالله .... امید حقیر هم به همین عنایات ایمه هست و چیز دیگری در چنته ندارم به دعای خیرتان ان شالله بی نصیب نباشم | |
|
درودها جناب کریمی عزیز ممنون از حسن نظر شما همیچنین شما برقرار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
یا ضامن آهو