يکشنبه ۲۷ آبان
گتج پنهان شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر مذهبی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ۲۲:۱۵ شماره ثبت ۶۰۸۴۱
بازدید : ۵۸۲ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
ابرهایِدیدهْخونبارَد،زِدردِجــانِمن
غمشدهکَمکَمرفیقویارِهمپیمانِمن
باتـمامِکـوششِروز و شَبَمپیـدا نشد
راهِدرمـانی،برایِدردِ بیدرمـــــانِمن
کِیبهآخرمیرسـد،دردوعذابِزندگی
یکتبّسمکِیبهدنیامیشودمهمانِمن
بغضِ دیرینم ،چنانْابرِ بهاریبازشد
غصهْمیبارَدْ زِ چشمِتا ابدگریانِمن
دیدهْفرشِزیرِپایِیارْ،تا از رویِلطف
یکنگهْشایدکُنَدبرحالِمنسلطانِمن
ازفراغشزندگیلبریزِدرد وغصهشد
کردهپُر ،گوشِفلکرا،نالهو افغانِمن
آتشیدر زیرِخاکستر،دلِحــــامیبُوَد
کَسنمیبیند،درونِسینهیِسوزانِمن
تا نیاید، نیستدرمـانیبرای بیکَسی
هستْامیدمبر آن، گنجینهیِپنهانِمن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست