يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
دلکهباشــد بیمحبت ،یار میخواهد چهکار
سنگ باشد جایِدل،دلـــدار میخواهد چهکار
آنکه ازجبــــرِ زمـــانه،شــد مسلمـــــــانزادهای
ربــّنا و سـفـــــرهیِ افــــــطار میخواهدچهکار
تا غبارِ کیــنهْ ، پوشــــانده فضـــــــــایِسینه را
جانْ سـپردنْ در رَه و ایـــثار میخواهد چهکار
تا بُوَد لـــرزانْ قَـدَمهــــاو، وجـــــــودیناتــــوان
جستجــــویِ یک رَهِ همــــــوار میخواهدچهکار
نشنوَد گـــوشی،صـــــــدایی و، نبـیــندْ،دیــدهای
انتخــابِ مــــوعدِ دیــــــــــدار میخواهدچهکار
چونتفاوت نیست،بینِ خیر وشَر،اندیشـــــــه را
چشمِ تـیز و دیـــدهیِ بـیـــــدار میخواهدچهکار
خودپرستیْتا بُوَداندیـشـــهیِ حــــــــــامی،دگـــر
توبه کردنْ ، یا که استغفــــــار میخواهد چهکار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود