جمعه ۱۸ آبان
عاشق ترینم من شعری از محی الدین ذهابی(شبرو)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۵۹ شماره ثبت ۶۰۵۸۹
بازدید : ۵۱۴ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر محی الدین ذهابی(شبرو)
آخرین اشعار ناب محی الدین ذهابی(شبرو)
|
عاشق ترینم من
آری همان عاشق ترینم من
همان خوانده ز خون غم
آری منم ....... من
منم آنکه میخواند ز تنهایی
با چشمی پر اشک میخواند ز چشمانی
که روزی میبرد مرا به دنیایی
که نباشد در آن چیزی جز رویایی
در کنار تو ای خورشید روز هایم
روی در روی چشم در چشم با تو ماه شب هایم
ای اولین خیال من در صبح
ای اولین سخن دل تنگم در صبح
اخرین ارزویم ز شب تو بودی تو
تنها خیال من در خواب تو
هرجا مینگرم باز هم تو
از هرچه میخوانم............ اخر تو
روزی می آید نازنینم مینویسم با خون
روزی بر کاغذی تکه شده خواهم نوشت با خون
این بار هم به پیش تو می آیم
امید که اینبار تو بمانی با من
برای اخرین دیدار به سوی تو می آیم
روی کاغذ را که خواندی روزی
با اشک و خون نوشته ام...........با تو شاید ...............
|
نقدها و نظرات
|
همچنین شما
از لطفتون متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید