جمعه ۲۵ آبان
سنگ زار شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۱ ۲۰:۰۸ شماره ثبت ۶۰۲۲
بازدید : ۹۴۴ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
چه سخت بگذرد زمان ميان انتظارها
خزان خزان بي تو ميگذرند نو بهار ها
به هفت سين عید من ببين هجوم سنگ را
حديث اشك ميچكد ز تُنگ يادگارها
نثار سبزه ام شده ز دست مهربان تو
غذاب تا كمر فرو به زير سنگ سارها
كوير ريگ زار من به آتش تو مبتلاست
كه طرف كعبه ام شده طواف لاشه خار ها
زمان به قعر ميبرد قدح بدست عشق را
نميزند پياله اي به جام ما خمار ها
الا غزال من بگو به كودك درون خود
كه من از آن خُتن زدم به ختم خود هوار
م مهر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.