دوشنبه ۵ آذر
بمان شعری از علی جوانمرد(تنها)
از دفتر تنهایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۳۹ شماره ثبت ۶۰۱۱۹
بازدید : ۶۸۷ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر علی جوانمرد(تنها)
آخرین اشعار ناب علی جوانمرد(تنها)
|
بمان..........
با من بمان این درد و رنجم را نظر کن
زین پس خلایق را زحالم با خبر کن
با تو که باشم دیگر از غم ها اثر نیست
با من نشین و کام تلخ م را شکر کن
چون برگِ پائیزی فتاده زیرِ پایم
دست م بگیر از بی وفایی ها حذر کن
جانا سراغم گیر تا جان در بدن هست
قلبِ و دلم را غرقِ در شور وشررکن
شب های من شبهای تنهایی و درد است
یک شب بمان و با منِ تنها سحر کن
ای نازنین "تنها" ز هجرانت غمین است
گاهی زکوی ما تو پاورچین گذر کن.....
آبان ماه 96....تنها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست
شورانگیز
دستمریزاد