شنبه ۳ آذر
بابا نان داد شعری از هنری داودیان
از دفتر لمس ژرفا نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ۲۱:۳۲ شماره ثبت ۶۰۱۰۳
بازدید : ۸۷۸ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب هنری داودیان
|
ندارد کودک شکایت
گویندش خدا را باشد حکمت
فریب قلیلی در ناز و نعمت
ز برای خلقی در فقر و نکبت
... هد
..........................................................
ز مکتب، مانده به یاد
درس اول، بابا نان داد
بابا دگر نانی نداد
مادر شیون سر داد
به خانه غصه نماند
گرسنه را نماند غم به یاد
چشم به درب خیره ماند
کودک نان به مادر داد
غیبی، کودکی ربود
او را نقش بابا داد
... هد
|
|
نقدها و نظرات
|
جمیله عجم فرهیخته بانو. سپاس | |
|
استاد عباسعلی استکی ممنون حضورتان | |
|
استاد وحید کاظمی ممنون حضورتان | |
|
استاد جمیله عجم بانو ممنون حضورتان | |
|
استاد محمدکریمی ممنون حضورتان | |
|
استاد آرزو نامداری بانو, ممنون حضورتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیارزیبابود