يکشنبه ۲۷ آبان
ناله ها وزجه ها شعری از همایون فتاح(رند)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ۰۲:۱۷ شماره ثبت ۶۰۰۳۸
بازدید : ۱۲۱۸ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر همایون فتاح(رند)
آخرین اشعار ناب همایون فتاح(رند)
|
شبست وناله ها و زجه ها بیش
شدستی بار غم سنگین تر از پیش
پس هر کوچه ای پس کوچه ی شهر
بخانه دختری محزون ودلریش
بغل کرده ست زانوی بلوغش
شمارد لحظه ها در عزلت خویش
بگرید هق هق اما سرد وخاموش
گذارد پشت سر شور جوانیش
گهی از روزنی با چشم حسرت
بدوزد خفیه سوی رهگذاریش
وجودش تشنه ی دق البابی است
که تا آید زرویا شهسواریش
رود آهسته در وهمی غم انگیز
غم انگیز آنکه او را نیست یاریش
هم آغوش است او با یأس در جان
شده درد و غمانش بیش از پیش
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه ما