شنبه ۱۹ آبان
کاش میشد تورا غزل نامید شعری از ام البنین جمالی
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ۲۳:۲۵ شماره ثبت ۵۹۸۸۹
بازدید : ۶۱۵ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر ام البنین جمالی
آخرین اشعار ناب ام البنین جمالی
|
کاش میشد تورا دوباره شنید
مثل سرخط ویژه ی اخبار
هی تورا خواندو هی مرورت کرد
مثل رویای خوب یک دیدار
کاش میشدتورا تصور کرد
مثل جادوی آب وایینه
مثل مهمان نازنینی که
می رسد در غروب آدینه
کاش میشد تورا غزل نامید
یا که یک مثنویه طولانی
یک غزل با ردیف دلتنگی
زیر یک آسمان بارانی
کاش میشد تورادوباره نواخت
مثل آهنگ یک ترانه ی شاد
با تو در اوج غصه ها رقصید
مثل گیسوی بیدها در باد
کاش میشد که بیت لبهایت
مطلع شعر اخرم میشد
کاش میشد بمانی و این شعر
بهترین شعر دفترم میشد
ام البنین جمالی
1396/6/5
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیباست