سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 6 خرداد 1403
    19 ذو القعدة 1445
      Sunday 26 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        يکشنبه ۶ خرداد

        دام

        شعری از

        مجنون ملایری

        از دفتر جوجه اردک زشت نوع شعر تک بیتی

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۲۸ شماره ثبت ۵۹۴۹۳
          بازدید : ۵۳۷   |    نظرات : ۱۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مجنون ملایری

        مرا در دام خود انداختی با دانه چشمت
        تو صیاد م  شدی اما چرا جانم نمی گیری
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ ۰۴:۵۶
        سلام خندانک
        کوتاه وزیبا خندانک خندانک خندانک
        خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        مجنون ملایری
        مجنون ملایری
        شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ ۲۱:۲۱
        باسلام استاد ممنون
        ارسال پاسخ
        سمانه باقرزاده
        شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ ۰۴:۱۰
        امان از اين تک بيت هاي عاشقانه
        پاينده باشي جناب ملايري
        خندانک اين يه دست به توان بي نهايت
        مجنون ملایری
        مجنون ملایری
        شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ ۲۱:۲۱
        ممنون بانو
        ارسال پاسخ
        نادر مسلمی (  ن م قطره )
        شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ ۰۷:۰۵
        خندانک خندانک خندانک
        مجنون ملایری
        مجنون ملایری
        شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ ۲۱:۲۲
        باسلام استاد ممنون
        ارسال پاسخ
        سیاوش اسفندیاری
        شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ ۲۱:۵۸
        خندانک خندانک خندانک
        سیدابراهیم میری ((سید))
        دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ۰۸:۰۵
        دورد بر شما
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        علی کارگر( پیرو)
        دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ۱۳:۱۲
        سلام
        سپاس
        عالی تکبیتی و شاه بیتی : خندانک
        علی رفیــــعی وردنجانی
        دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ۲۳:۰۰
        سلام و عرض ادب حضور استاد ملایری عزیز
        زیبا سروده اید
        موفق و پیروز باشید⚘
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0