جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حسن معظمی گودرزی ( کولی)
آخرین اشعار ناب حسن معظمی گودرزی ( کولی)
|
کنون که جبر در پذیرش است
پالایشت نمیکنم
آکراه نمیبرم
انکار نمیکنم
در اثبات ثبات مییابم
ستایشت میکنم
دستم از استانت کوتاست
در کم از درگاهت ذره ای پیداست
سخن از کمال و زوال گفتی
هر دو معنی به فعل آمده
در هوای تنفسم پیداست
من با کمال ، رفته دیدم .
هر چند خود به ،زوال می روم.
وصف صفات .حسنیه ات..
به مناجات قبا پوش. می رسد.
تو خالقی . من مخلوق.
خلعیتم .نکن.
به مضراب کوک نی داوود.
مادر و تسبیع ذکرش .
مرا نیز به انضمام .سنجاق کن .
......... ... . ............کولی
تقدیم به (دختر پاییز)
بخوان برای خواهرت... به امید بهبودی که امید زیبا ترین
حسن انسان است. . ..
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام واحترام مرا پذیرا. باشیدجا دارد از مدیریت توانمند. سایت تشکر کن و برای پزیرش و ارج نهادن. به سروده خود سپاسگزارباشم ودختر پاییز را نیز خوشحال کرده باشم کولی | |
|
سلام. سرکار خانم ناصر ی نسب. بانوی بزرگ. اندیش و با وفا چرا که محبت شما مرا وادار به نوشتن می کند از نظر شما سپاسگذارم کولی | |
|
سلام جناب انصاری نظر شما و خواندن. سروده. های من افتخاری است که برای هر سروده ام در انتظار. . جمله دل نشین بسیار زیبای شما هستم کولی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.