چهارشنبه ۳۰ آبان
|
دفاتر شعر رعنا بهارلویی تخلص باغبان
آخرین اشعار ناب رعنا بهارلویی تخلص باغبان
|
کاش میشد زندگی سرمی گرفت
کاش میشد آدمی پرمی گرفت
کاش میشدسفرهٔ دل بازکرد
کاش میشد غصه هاراسازکرد
کاش میشدازدل پر دردگفت
کاش گوشی بودازدل می شنفت
کاش میشدمشکل و رنجی نبود
کاش اشکی وغم ودردی نبود
کاش میشدمهربان بودیم ما
کاش یارو همزبان بودیم ما
کاش میشدکینه ای دردل نبود
کاش میشد دوستی ومهربود
کاش میشد در جهان زشتی نبود
کاش خوبی بودوعشق وشوربود
کاش میشد باغبان مسرور بود
کاش ازغم های عالم دور بود
|
نقدها و نظرات
|
ممنون ازلطف جناب استکی بزرگوار یاحسین | |
|
باتشکرازجناب انصاری بزرگوار | |
|
ممنون از لطف جناب نوری بزرگوار | |
|
سلام و درود از لطف جناب استاد رفیعی بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
بگو یا حسین(ع)