پنجشنبه ۱۷ آبان
ناکامی شعری از میثم آذری نیا (مرداب)
از دفتر مرداب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ۲۱:۱۹ شماره ثبت ۵۹۲۱۱
بازدید : ۴۴۱ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر میثم آذری نیا (مرداب)
آخرین اشعار ناب میثم آذری نیا (مرداب)
|
مدیدم دِرهمی نیکی دران چشمِ کسانی/ فشردم چشمِ خود از خاک و خاشاکِ جهانی
ز دامان سپهر روزگار گردان حیران/ مخوردم بویِ گل چون باغِ بی جانِ خزانی
ز بس چشم دلم سفتم به تیغ بوی زندان/ به درد آمد سرم چون روحِ ناکامِ جوانی
حریر طبخ غم چون زم ز دستان زمستان/ بریزد سر چو گرمای نگاه سایه بانی
شکاف چون شفق از حفره گانش بس نگینان/ برقصاند به پشت هم چو باران روانی
تو ای مرداب مگو رازت به خویشان گرانت/ نمایان تن چو کبکی بی خبر چشمِ نشانی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد عزیزم. ممنونم از حضور خروشان و دلارامتان. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیباست