يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
تیشه زدی به ریشه ام – چه تیشه !
**
تیشه زدی به ریشه ام – چه تیشه
تیشه تو – بریده هرچه ریشه
ریشه یه من بریده است ز ریشه
که بدنم پر است زخم تیشه
**
خون چکونه تمام برگ و ریشه
بریده است من تنه ام ز ریشه
زخمی زدی به زخم من که ریشه
زخمی یه زخمه -که دلم – همیشه
**
کاش می زدی سرم روتو با تیشه
می دونستم شاید که اون خوب میشه
زدی تو قلب ه مرا با تیشه
می دونم اون دیگه که خوب نمیشه
**
زخم زبون می دونی خوب نمیشه
زخمی یه که مونه تا همیشه
زخمیه که می سوزنه همیشه
زخمیه که جایه اون خوب نمیشه
**
دلم برای همیشه پریشه
ز خم وچوم دیگه خوب نمیشه
دوایه من هیچ جا پیدا نمیشه
هیچی دوایه درد من نمیشه
**
هزار و یک ترانه
دفتر دهم ( کلاسپیدها )
نام ترانه: تیشه زدی به ریشه ام – چه تیشه
حسن بذرگری ( آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش96/6/16- بداهه- اد- س12/2
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست