(سلام و عرض ادب خدمت تک تک شما دوستان جان موزیک جدیدم بنام "بی وفا" تقدیم شما سروران عزیزم امیدوارم که لذت ببرید)
تو نگفتی حیف من بود وقتی قلبمو شکستی
پشت سر نگاه نکردی وقتی رفتی درو بستی
تو ندیدی این دل من وقتی رفتی زیر پات بود
همونی که تو میگفتی تووی زندگی خدات بود
تووی زندگی خدات بود
آخه با خودت نگفتی حیف قلبش بشه پاره
مگه میشه کسی اینجور پا روی دلی بذاره
رفتیو با بی وفایی پشت سر نگاه نکردی
رفتی اما از دل من عشقتو جدا نکردی
عشقتو جدا نکردی
******
متن آهنگ جدید بی وفا با صدای مسعود مالمیر
******
من با قلبم عاشقونه با بد و خوب تو ساختم
پای عاشقیت نشستم خودمو نبرده باختم
حیف من بود من که توو عاشقیت اسیرم
واسه هر روز جداییت پای عاشقیت میمیرم
پای عاشقیت میمیرم
آخه با خودت نگفتی حیف قلبش بشه پاره
مگه میشه کسی اینجور پا روی دلی بذاره
رفتیو با بی وفایی پشت سر نگاه نکردی
رفتی اما از دل من عشقتو جدا نکردی
عشقتو جدا نکردی
بسیار زیبا و دلنشین بود