جمعه ۱۸ آبان
اسلرت شعری از زینب رحمانی(ایمان)
از دفتر شعرناب نوع شعر پریسکه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ۰۰:۵۸ شماره ثبت ۵۹۰۰۳
بازدید : ۶۷۵ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر زینب رحمانی(ایمان)
آخرین اشعار ناب زینب رحمانی(ایمان)
|
اسارت شنا می کند
وقتی اندیشه
آبیست راکد
در دریای ذهنم
--------------------
ازدریچه ی چشمانم لومی رود
انگار موش دارد
دیوارنوشته های نگاهم
---------------------------
میخت شدم
وقتی چکشی بود
قدم های پاشنه بلندت
---------------------------
به دست هیچ کس
بینا نشد
گره ی کور دلم
---------------------------
توبه کرده بودم
از عشق
اما توهمان
تافته ی جدا بافته ی
---------------------------
مرا با تیر می زند
از وقتی
سایه اش شده ام
---------------------------
کاری ندارد
به وسعت تاریکی جنگل
یک نقطه نور می پاشد
کرم شب تاب
زینب -رحمانی (ایمان)
#پریسکه
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه و زیبا بودند