يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
عروسک خیال من
**
عروسک خیال من
تویی که در خیال من
زیبا ترین عروسی تو
که در کنج خیال من
**
خیال – خیال- ترانه ام
خیال من – بهانه ام
به عشق تو که زنده ام
وجود تو – بهانه ام
**
که در خواب و خیال خود
که در رویا یه خام خود
تویی که دل داده یه من
جان داده ام به جان خود
**
هزار و یک ترانه
دفتردهم ( کلاسپیدها)
نام ترانه: عروسک خیال من
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش96/6/13- بداهه- تقدیمی
|
نقدها و نظرات
|
بزرگوارید بانو ** سبد - سبد گل میارم برایت سبد -سبد گل میریزم به پایت جارو کنم با موژه هام که راهت آب می زنم باچشم خویش که راهت ** 96/6/14 | |
|
جسارتا غ غنیمت ق خورده است که پوزش مرا بپذیرد | |
|
بزرگوارید بانو میمنت است- نگاه تو میمنت غنیمت است - نگاه تو غنیمت بگذار که سیر نگاه کنم نگاهت شاید دگر نبینم من چشایت ** 96/6/14
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.