. . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶سلام
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶خوش آمدید
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶مممنونم ازحضورشما
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
ممنونم بابت مهمانداریای زیبایت برادرخوبم امید
درود بردوستان خوبم که همیشه گرمابخش صفحه ی شعرم هستند
مصراع چهارم شعرم یه هجای اضافی داشت که درست شد.....
یــڪ گــوشــه ازایــن صــحــن وهمین پــنــجــره ڪــافــے اســتــ
تــاغــم بــپــردازدل ایــن عــابــردلــتــنــگ!
مصراع اولش مشکل داشت که درست شد به این ترتیب :
یک گوشه ی این صحن وهمین پنجره کافی است
دررکن اولش یه هجای بلند آمده بود به جای کوتاه
از حذف شد وگوشه ی جایگزینش شد
معمولا وقتی شعرم راارسال می کنم یه نگاهی بهش می اندازم ومی فرستم سایت که دیشب همون موقع که داشتم ارسالش می کردم بررسی کردم ومتوجه شدم که این مصراع یه مشکل کوچک داره اما انگار فراموشم شده اعمالش کنم که الان متوجه شدم و درستش کردم
بازم اگرموردی هست خوشحال میشم که یاد آوری کنند دوستان خوبم