دوشنبه ۵ آذر
رفتنی شعری از میمنت تولّایی
از دفتر نبایدها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ۱۱:۲۵ شماره ثبت ۵۸۶۲۵
بازدید : ۴۱۲ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب میمنت تولّایی
|
نباید آدمها را وادار به دوست داشتن کرد
رفتنی میرود
کسی که برای رفتن آمده باشد زندانی هم باشد میرود
اما کسی که شما راعاشقانه بخواهدتا رسیدن به هدف
هرراه ناهموار راهموار خواهد کرد
پس به کسانی که وارد سرنوشتتان
میشوند اجازه دهید خودشان باشند
نه آنی که شما میخواهید و میسازید
#میمنت_تولایی
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب استاد سپاس از مهرورزی و حضورتون | |
|
درود مهربانوی گلم تشکر از حضورتون ارادت | |
|
درود خانم گلم تشکر از حضورگرم و نگاه زیباتون | |
|
عرض ادب استاد سپاس از حضورتون و نگاه مهرتون ارادتمندم | |
|
درود استاد عرض ادب وارادت پایدار باشید تشکر ازحضورتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نثر زیبایی است