چهارشنبه ۱۶ آبان
راستی هنوز دوری . . . شعری از امیر علی بابالو
از دفتر صدای قلب من نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ ۰۱:۱۰ شماره ثبت ۵۸۶۰
بازدید : ۶۸۱ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر امیر علی بابالو
آخرین اشعار ناب امیر علی بابالو
|
با شبها صدای باد غمها
با غمها طعم تلخی اشکها
با اشکها یاد خاطره ها
با خاطره ها آه که چه زیبا بود
صدایش ، نگاهش . . .
شادیها و غمهایش
دوری و نزدیکی . . .
راستی هنوز دوری ؟
هنگامی که خاموش بودم رویایت را دیدم
گلی را دیدم که عکس آفتاب گردان با من برخورد میکرد
ابری آمد و قلبم را تار کرد
دیدگانم باریدند
آنقدر که سیل دردهایم را به ارمغان خود میبرد
جایی را نمیدیدم
گویی ابرش هم ابری بود
باصدای شکستن قلبم بیدار شدم
ندیدمت
یا آنقدر نزدیکی که گم شده ای در من
یا آنقدر دوری که گم شده ام در تو . . .
راستی هنوز دوری ؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.