پنجشنبه ۱ آذر
سراب وهم گون شعری از نیلوفر دائمی (نیل)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ۲۳:۵۶ شماره ثبت ۵۸۴۶۳
بازدید : ۱۲۳۰ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر نیلوفر دائمی (نیل)
آخرین اشعار ناب نیلوفر دائمی (نیل)
|
قول داده ام
به اسمان هم گفته ام
می ایم
نیمه شبی عریان
هم چون بدن ماه نقره گون
و می پیمایم
همه ی این اقاقی ها را
پیاده......
تا بیابم سراب ارزوها را
برای خیس شدن تن پر التهاب من
قول داده ام
این بار که برگشتیم
بیایم و بیایی
و تنها من
و تنها تو
به کدامین سراب وهم گون...؟
|
|
نقدها و نظرات
|
درودتان استاد گرامی از لطف شما سپاس گذارم | |
|
سپاس از تو عزیزم | |
|
سپاس گرامی | |
|
سلام استاد بزرگوارم سپاس از لطف بی کران شما | |
|
درودتان سپاس از حسن نظر شما | |
|
سپاس گذارم استاد عزیزم | |
|
مزین کردید شعر مرا گرامی سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست