جمعه ۲ آذر
امتداد عشق(بداهه های مقاومت عاشورایی) شعری از علی ناصری(عین)
از دفتر یاد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ۰۶:۴۵ شماره ثبت ۵۸۴۴۰
بازدید : ۵۳۹ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب علی ناصری(عین)
|
وقتی که محاسبات برهم می خورد
این تحفه لباس رنگ آدم می خورد
بردفتر عشق وصحنه ی عاشورا
در راه حسین رسم عالم می خورد
بداهه عاشورایی به یاد شهید سرافراز حججی
ما در ره عشق تاج عالم شده ایم
درپیکرمرد، رسم خاتم شده ایم
هرچند گِلیم ،جای ما آن بالاست
ما غرق به خون نسل آدم شده ایم
علی ناصری
تقدیم به شهدای مقاومت:
روزی که سخن نبود ،عاشق بودیم
دردشت عمل گل شقایق بودیم
درچهره ی اشک ودل بارانی خون
تا وقت عروج حجم لایق بودیم
علی ناصری بداهه سحری راه آسمانیان
|
نقدها و نظرات
|
باسلام واحترام استادارجمندسپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودهمشهری عزیزم
بسیارزیبا وبه جاست
احسنت
ماجورباشید ان شاالله