يکشنبه ۴ آذر
دیدار شعری از محسن نظری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۰۵ شماره ثبت ۵۸۴۰۷
بازدید : ۶۷۷ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب محسن نظری
|
اضطراب دیدن تو ... اضطراب دیگری ست
آفتاب صبح دیدار ، ... آفتاب دیگری ست !
باورش سخت است ، اینکه باز می بوسم تو را
من که شک دارم ! ... مبادا باز خواب دیگری ست؟
داستان عاشقیمان ، ... چند دفتر می شود
شرح هجران تو اما ، خود کتاب دیگری ست ...
گفته بودند عاشقی ، پیچیدگی دارد ، قبول !
پیچ و تاب مویت اما پیچ و تاب دیگری ست !
گرچه استبداد چشمانت ، غرورم را شکست
مطمئنم بازگشتت ، انقلاب دیگری ست
از سر شب درد دارم ، در سرم غوغا به پاست
باز هنگام نزول شعر ناب دیگری ست ... !
#محسن_نظری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست
دستمریزاد