این زندگی بی تو بودن نمییشه
**
همیشه در قلب منی -همیشه
تو قابی در سینه یه -من همیشه
می دونی من بی تو که ما نمیشه
می دونی زندگی به تو نمیشه
**
می دونی خونه بی توسوت و کوره
می دونی شب ها بی تو صبح نمیشه
می دونی دنیام بی تو تار و تیره
می دونی چشمام بی توا نمیشه
**
همیشه در قلب منی همیشه
تو سنگی و من بسان شیشه
همه دنیا یه منی همیشه
همه یه رویای یه منی همیشه
**
هوای من بی تو نفس نمیشه
ای نفسم بی تو نفس نمیشه
آزادم و در قفس همیشه
این زندگی بی تو بودن نمیشه
**
توشمعی که من وا دورت میگردم
توعشقی که من وا برات می میرم
گم شده ای که من پی یت میگردم
کعبه ای تو که من دورت میگردم
**
رویا ترین رویایه من تو رویا
زیبا ترین زیبای یه من تو زیبا
تواولین و آخرین ترانه
زیبا ترین ترانه ام تو تنها
**
تو با منی همین برایم بسه
هم نفسی یه توبرایم بسه
هم قفسی یه تو برایم بسه
یک نگاه تو مرا وا بسه
**
هزارو یک ترانه
دفتر دهم ( کلاسپیدها)
نام ترانه: این زندگی بی تو بودن نمییشه
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش96/5/24- بداهه- تقدیمی- ا-س11—استفاده از ترانه با ذکر منبع آزاد و رایگان
ترانه زیبایی است