به هیچ کی باور ندارم – حتی چشام
**
به هیچی کی باور ندارم دیگه من
به هیچی باورندارم – دیگه من
به چشمام باور ندارم – دیگه من
دوچشم باور ندارم – دیگه من
**
به هیچ کی باور ندارم – حتی چشام
شک کرده ام به همه چی- تویه دنیا م
اگر چشمام بگن شبه- میگم دروغه
نمی دونم چه اتفاق افتاده در باورم
**
اون چه باورم بود-حال دیگه نیست
اون که مرشدم بود – حال دیگه نیست
اون که هم دم م بود – حال دیگه نیست
اون چه که باورم بود – حال چیست؟
**
نمی دونم کی باورم را دزدید
نمی دونم که قلب من رودید
نمی دونم کی من بی باورکرد
نمی دونم کی منو بی یاور کرد
**
به هیچی باور ندارم – هیچ چی دیگه
به هیشکی باور ندارم – هیشکی دیگه
آدم ها رو می بینم گرگ گشنه
گرگ هایی که نام آدم دزدیده
**
کو آدمی تا من نگاهش کنم؟
کو آدمی تا من صدایش کنم؟
کو آدمی تا من پیدایش کنم؟
کورفیقی که جان فدایش کنم؟
**
کو رفیقی که من خطابش کنم
کو رفیقی که جان فدایش کنم
کو حبیبی که من صدایش کنم
کو عاشقی که من نگاهش کنم
**
کو مرشدی که من مریدشوم
کو مطلوبی که من مطیع شوم
کو مونسی که من انیس ش شوم
کومحبوبی که من حبیب شوم
**
**
دیگه باورندارم – باوری رو
دیگه باور ندارم – هیچ کسی رو
دیگه باور ندارم – هم دمی رو
دیگه باور ندارم – هم رهی رو
**
**
شک کرده ام به همه چیز
به همه کس- در همه چیز
به همه راه- به همرهی
در هر رهی – به همه چیز
**
هزار و یک ترانه
دفتر دهم ( کلاسپیدها)
نام ترانه: به هیچ کی باور ندارم – حتی چشام
حسین بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش96/5/16- بداهه- ناتمام