دوشنبه ۵ آذر
نیستم شعری از هنری داودیان
از دفتر فراراستینه نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ۲۲:۴۳ شماره ثبت ۵۸۰۵۲
بازدید : ۵۲۴ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب هنری داودیان
|
به گلبرگ تولد شبنمم
کفالوده موج ساحلم
عطر اقاقیا را مستم
به تیغ خارها نیاندیشم
بهاران را نسیمم
همهمه برگها را میفهمم
موج لرزان حوضم
به نور افتاب رقصانم
هر سوئی هستم
انگار دگر نیستم
... هد
......................................
نگه مات، خیره اسمان
تن خشک، مکیده جان
غلیان وهم و ظن و گمان
هست و نیست، حیران
عمر نارس به زمان
اواره ماورا، روح جوان
...هد
ادامه دارد..........
|
|
نقدها و نظرات
|
استاد عباسعلی استکی سرافاز فرمودین | |
|
استاد موسی عباسی مقدم، بنده نوازی میفرمائین، دلگرمی میبخشین. ممنون | |
|
سلام دوست عزیز ابوالفضل، ممنون از سر زدنت، بودنت قوت قلب این شعر غریب و نامانوس است، خود نیز مطمئن نیستم که این نوع سرودن جائی مییابد یا نه. ممنون برای شکیبائیت | |
|
خوش امدید استاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.