جمعه ۲ آذر
پوچ مطلق شعری از هنری داودیان
از دفتر فراراستینه نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ۲۲:۰۹ شماره ثبت ۵۸۰۲۲
بازدید : ۵۴۹ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب هنری داودیان
|
از دوستان دعوت میکنم سری به محله پوچ بزنند و ببینند که کافکا و کامو کجا زندگی میکردند، صادق هدایت نیز مدتی در این محل اجاره نشین بود.
شهر، غریب
بویش ان نیست
پنجرها بسته
دری گشوده نیست
قال و مقال ها
مفهوم نیست
چهره ها هیچکدام
اشنا نیست
اینجا کجاست
این که دنیای من نیست
....هد
.............................................
فضا بی بعد
بندها گسسته
رنگها مات
درخشش فتاده
چنگ در ارزشها
مشت خالی مانده
نگاه، پشت سر
چیزی نمانده
.............................
اسیر تارها، خود تنیده
روح رنجور، پیله بسته
تکاپوی رهائی، خسته
بند دنیا، گسسته
...هد
|
|
نقدها و نظرات
|
استاد عباسعلی استکی, حضورتان مایه دلگرمیست | |
|
اقای صحبت پارکی استاد، حضورتان باعث افتخاره | |
|
اقای يدالله عوضپور آصف استاد، تعریف و تمجید شما بسان پژواک خوش سروده ام میباشد، احساس خوبیست گم نشدنش در فضا. ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.