شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر معصومه عرفانی (عرفان )
آخرین اشعار ناب معصومه عرفانی (عرفان )
|
اگر عمری به تو گفتم رازم
همه دردو همه سوزو گدازم
برای همدلی بود هم نوایی
زدی زخمه شکسته کهنه سازم
خاطره
به روی بوم خاطره نشته این کبوترم
بین طنین خسته اش بکش تو در برابرم
قلم رسد که ناله اش بعرش ای فلک چرا ؟
نهان نکن توبال او که جان بده به این پرم
گریه
صدای گریه ام طوفان به پا کرد
به رعدو برق چشمانت چرا کرد
غزل گفتم من از باران چشمت
مرا اینگونه او از خود رها کرد
|
نقدها و نظرات
|
🌷🌷🌷🌷🌷خوش آمدید🌷🌷🌷🌷🌷 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
سلام استاد بزرگوار ممنونم از شما | |
|
🌷🌷🌷🌷🌷خوش آمدید🌷🌷🌷🌷🌷 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
🌷🌷🌷🌷🌷خوش آمدید🌷🌷🌷🌷🌷 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
🌷🌷🌷🌷🌷خوش آمدید🌷🌷🌷🌷🌷 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
🌷🌷🌷🌷🌷خوش آمدید🌷🌷🌷🌷🌷 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
🌷🌷🌷🌷🌷خوش آمدید🌷🌷🌷🌷🌷 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
سلام ممنونم از شما بزرگوار برقرار باشید | |
|
🌷🌷🌷🌷🌷خوش آمدید🌷🌷🌷🌷🌷 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.