جمعه ۲۵ آبان
|
آخرین اشعار ناب سعید داوری
|
گِله از رویِشِ افسون
نَبض در نَبضِ زمین
فاصله
از سَرِ قوسی که صدا سلسله یِ بویِ خدا را می داد
تا مکانی که نِی از فَرطِ عبودیّت خود می نالید.
چاره ای نیست اگر
سَرِ هر تِکّه نیازی
دست بر خواهش و مجموعه یِ شب را به گدایی بِکِشیم
چون در آن دورادور
شوره زاری لَبِ عصیانِ علف
چادُرِ هِلهِله بر پا می کرد
و در این نزدیکی
روی تابوتِ زمان
شِن به دنبالِ حقیقت می گَشت .
***
روی شیرازه یِ برگ
معنیِ جمله اگر زیبا نیست
اتحّادِ کلماتی که در آن گوشه یِ دفتر
به قلم می خندند
بهتر از نقطه یِ شومیست
که در آخَرِ سَطرِ ابدیت جاریست .
***
مُردَنِ چلچله ها را بی گمان حرفی نیست
حرفی از بُقچه یِ تنهاییمان باید زد .
تیرماه 79
|
|
نقدها و نظرات
|
استاد کدخدائی عزیز و دوست داشتنی درود . حضورتان باعث دلگرمی بنده حقیر است . سپاس . | |
|
استاد شاهنگیان گرام . سایه تان مستدام . لطف نمودید. | |
|
استاد انصاری عزیز ، بهترین ها برای شما . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نیمایی زیبا و خوش آهنگ بود