به یاد دوستان آشنا باش
به یاد ما
ولی
تو با خدا باش
اگر رفتیم ز یادت
امروز و فردا
بدان
یادت هستیم ما
ولی
تو با خدا باش
*****************************
عشق من به خدا
نه خواب و هوس است
خدا داند
آنچه گویم
تمامی از خلص است
********************************
خوشا آن روز
پیوندی دوباره
ببندند مردم
پاک و عاشقانه
که آن پیوند با خدا باشد
چقدر زیباست
ز بتها جدا باشد
********************************
خانه ات را در کوه بنا کن
که دسترسی به آن غیر ممکن باشد
و
عشقت را در قلب که جاودانی بماند
****************************
مساحت عشق در زیبا یی کاشته های آن است
کویر دلت را
با عشق به خداوند گلستان ساز
***************************
در دام عشق تو گرفتار شدم
چه زیبا از همه کس بیزار شدم
کلامی نیست در این وادی بجز شکر تو
شکرگزاری هم نیست بجز عهد و پیمان تو
***************************
شوق سفر در تو نیست
عشق سفر در تو نیست
پس کی
کاروان عشق را یاری کند
*****************************
بیش از آن که خود را بستایی
خدا را پرستش کن
*******************************
چه رمزی در حرمت نمک است
که اشک خالص عاشق آن را داراست
*******************************
لبخند بر زیبایی ها زیباست
و سکوت در مقابل زشتی ها ناپسند
این قانون خداست
در قانون خدا خللی نیست
*********************************
زینت عشق ظاهر آن است
و...کمال عشق باطن آن
کوزه های عشق را پر از عسل کن
*******************************
*******************************