پنجشنبه ۱ آذر
به خاطر تو دوست دارم شعری از مصطفی راهپیما ، راپی
از دفتر بین کلاس نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۹ تير ۱۳۹۶ ۰۱:۲۲ شماره ثبت ۵۷۰۴۴
بازدید : ۳۹۷ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر مصطفی راهپیما ، راپی
آخرین اشعار ناب مصطفی راهپیما ، راپی
|
خودم و غرورم را
به خاطره تو دوست دارم
ولیعصر و غروبش را
به خاطر تو دوست دارم
اون کافه و سکوتش را
به خاطر تو دوست دارم
گل رز و بویش را
به خاطر تو دوست دارم
پارک ملت و ساعی را
به خاطره تو دوست دارم
این هوای بهاری را
به خاطر تو دوست دارم
روز سنگین کاری را
به خاطر تو دوست دارم
پیشرفت های مالی را
به خاطر تو دوست دارم
|
|
نقدها و نظرات
|
زنده باشید ، جاهای افسانه ایه تهرانه ، همه خاطره دارن باهاش | |
|
دقیقا خلاصش میشه همین ، دنیارو به خاطرش دوست دارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.