جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علی حیدری کرمانشاهی
آخرین اشعار ناب علی حیدری کرمانشاهی
|
حالم اصلا خوب نیست
کز کرده ام گوشه ی اتاق
و خیالت را نقاشی می کنم
کاغذ را مچاله
خیالت را پرت
و
دوباره شروع میکنم
نگاهم
خیره بر چهارستون دیوار
که چهار فصل گذشت
و هنوز
مهیای آمدن نشده ای
زندگی همین است
خیال های گاه و بیگاه
از نیامدن و افتادن
از دروغی که همه ی عمر
همه ی عمرت شده است
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما مهربانو جان پیشکش حضور سبزتان 🌹🌹🌹🙏 | |
|
استادِ جان لطف دارید سپاسمند مهرتان هستن | |
|
درود بر شما جناب احمدزاده از آشنایی با شما بسیار خرسندم 🌺🌺🌺🌹🌹 | |
|
جناب اسفندیاری درودها سپاسمندم 🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
درودها بانوی
پیشکش نگاه زیبایتان 🍃🍃🍀🍀 | |
|
چاومی کاکه سینا پیشکش بو تو | |
|
درود بر شما جناب رمضانی ممنون از انرژی که با حضورتون میدید 🌺🌹🍃🍀 | |
|
درود بر شما جناب صفایی پیشکش مهرتان | |
|
درود بر شما مهربانوی مهربان
سپاسگزارم از لطف و مرحمتتون 🌻🌺🍃 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خیال های گاه و بیگاه
از نیامدن و افتادن
از دروغی که همه ی عمر
همه ی عمرت شده است
سلام
بسیارزیبابود
قلم خوبی داریداحسنت