جمعه ۲ آذر
اجازه نخواهم داد شعری از شهلا-فراهانچی
از دفتر از َسر دلتنگی نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ ۱۵:۰۳ شماره ثبت ۵۶۸۵
بازدید : ۷۹۷ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب شهلا-فراهانچی
|
سایۀ سنگین ا ت را
از دیوار خانه ، پاک خواهم کرد
و یادت را
از دفتر خاطراتم ...
اجازه نخواهم داد
حتی مرا
در رویاهای صبحگاهیت
به تصویر در آوری!!!
تو همیشه
ساز خودت را می زدی
و من با آهنگ دروغهایت
تنها چینهای دامنم را
تکان می دادم ...
دستهای سردم حکایت دوری را
در سرمای بی امان زمستان
باور کرده
و چشمهایم
لبخندت را
محو و بی رنگ می بیند !
برو و دنبالم نگرد ...
مرا نخواهی یافت
میان عکسهای سوخته ای که
درون اجاق به خاکستر نشستۀ اطاق
شعله ور بود.
اینجا تنها یک صندلی خالی
به یادگار از من مانده
که هنوز دارد تاب می خورد
کنار یک شومینۀ هیزمی سرد
...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.