رسیده ام به آخر خط دیگه
**
رسیده ام به آخر خط دیگه
حرفی نمونده واسه یه من دیگه
چند تا نقط- پایان راهم دیگه
خدا حافظ – دنیایه تارم دیگه
**
هیچی نموده واسه یه من دیگه
رفته به باد حاصل عمرم دیگه
حاصل عمرم یک کوله بار غصه
یک سینه یه پر سوز ودرد و خسته
**
چه زود به آخر این خط رسیدم
چه زود به انتهایه سد رسیدم
چه زود به کوچه یه بن بست رسیدم
چه زود به دنیایه عبث رسیدم
**
من مونده ام بایک طناب آویزون
باد میخوره به کنج در تو ایون
من مونده بایک دنیایه ویرون
من مونده بایک دل پریشون
**
تو جوونی – دلم چه پیر دیگه
پیری که در زندون اسیر دیگه
دلی که در غصه اسیر دیگه
دلی که از دنیا دلگیر دیگه
**
هیچی باروی واسم نمونده دیگه
هیچ یاوری – واسم نموده دیگه
هیچ منتظر و اسم نموده دیگه
هیچ چشمی- چشم به راهم نمونده دیگه
**
هزار و یک ترانه
دفتر دهم ( کلاسپیدها)
نام ترانه: رسیده ام به آخر خط دیگه
حسن بذرگری (آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش96/3/27- بداهه- ادا- سا11- ناتمام- استفاده ترانه باد ذکر منبع آزاد
ترانه بسیار زیبا و دلنشین بود