در دلم هلهله بر پاست ، رهایم مکنی!
جانم از شوق تو شیداست ، رهایم مکنی!
در نوازشگهِ موسیقیِ آرامِ نسیم
رقص گیسوی تو زیباست ، رهایم مکنی!
گرمی دست تو را می طلبد این دل تنگ
ترسم از موسم سرماست ، رهایم مکنی!
خنده ای تلخ نقابی شده بر چهره ،ولی
سینه ام مخزن غم هاست ، رهایم مکنی!
مرغ رنجور دلم در قفسش خفته ،ولی
با تو در اوج ثریاست ، رهایم مکنی!
قعر این برق نگاهم که پر از اشک شود
خواهشی گمشده پیداست ، رهایم مکنی!
روح من تشنه ی یک لحظه سکوتست،بمان
خسته از این همه غوغاست ، رهایم مکنی!
پی یک جرعه شدم ملعبه ی دست سراب
عشق تو معنی دریاست ، رهایم مکنی!
قلب بیمار و جوانم که درین غصّه شکست
پیر و محتاج مداواست ، رهایم مکنی!
زین همه نعمت خالق که درین دار فناست
سهم من یک دل تنهاست ، رهایم مکنی!
گر تو هم میل به ما داری و شوریده دلی
موعد عشق تو حالاست ، رهایم مکنی!
گردن و دار و رسن،تیغ و رگ دست چپم
بعد تو جمله مهیاست ، رهایم مکنی!!!!!......
اساتید و دوستان عزیز و پر مهرم.......
امیدوارم همیشه پرشور باشید در سرزمین عشق.......