شنبه ۳ آذر
خنجر تیز زبان شعری از علی اسماعیلی
از دفتر دل عالم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ۲۲:۰۵ شماره ثبت ۵۶۲۲۳
بازدید : ۵۸۶ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب علی اسماعیلی
|
زاهدا زخمی نکن با خنجر تیزی که داری
با چنین نیش زبان فتنهانگیزی که داری
خط مکش بین من و او، ناامید از سنجش تو
از حلال و از حرام و خطکش ریزی که داری
اعتقاد و باور من بر خدای مهربان است
کافرم بر دین تو، با خشم لبریزی که داری
گرمیی عاریتی چندان ندارد اعتباری
همچنین کرسی و منبر،صندلی میزی که داری
« لَنْ تَنالُوالْبِرَّ حَتّى تُنْفِقُوا مِمّا تُحِبُّون »
کی شوی به، تانبخشی بهترین چیزی که داری
سوره آل عمران، آیه ۹۲
علی اسماعیلی، نهم خرداد ۱۳۹۶
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از نگاه همیشگی و نظر لطفتون | |
|
سیناجان سلام انسان چقدر زود وابسته میشه و دوست چه مفهوم عجیبیه بودنش آرامشی خاص داره و احساسی غیرقابل توصیف حتی اگر از اجتماعات مجازی باشه وقتی با عنوان دوست خطابم کردی مطمئن شدم این مجازی حقیقت داره هر چند نبینمش و كنارم نباشه برایت سلامتی و شادمانی آرزومندم در هر حال و هر كجا كه هستی و همچنین برای همه دوستان ناب | |
|
سلام و صمیمانه سپاسگزار نگاه همیشگی و نظر لطفتون هستم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود