جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر شکیبا شهیدی(متخلص به ساغرصبوری)
آخرین اشعار ناب شکیبا شهیدی(متخلص به ساغرصبوری)
|
شعرهایم بوی هجران می دهد
وازه ها با اشک جولان می دهد
در میان خاطرات تلخ خود
یک نفر در بسترش جان می دهد
شکیبا شهیدی
|
نقدها و نظرات
|
زیباست نگاهتون بانوی مهربان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.