يکشنبه ۲۷ آبان
خيال سبز ١ شعری از ائلمان چمن قارا
از دفتر شاید شعر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۷:۳۹ شماره ثبت ۵۵۸۱۷
بازدید : ۶۶۸ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر ائلمان چمن قارا
آخرین اشعار ناب ائلمان چمن قارا
|
در دوردست ها
آنجا كه حتا پاى خيال هم
خسته از رفتن است
دلى.
زِ من به يادگار است...
،
پاى من،
چگونه به آنجا رسيد!؟
كارى،
كه من آنجا نداشتم...!
گرم،
من در فريب خويش بودم و
سرد...!
بيش از سكر شراب و
حال خراب و
خيال و خواب
زِ عشق،
من نميدانستم...!
مهارم چگونه گسيخت..!؟
شكارم چگونه گريخت..!؟
،
آه...
نميدانم
زِ كژى ست يا راستى
زِ سستى ست يا كاراستى
زِ فزونى ست يا كاستى
چندى ست پاى،
به هر سراى كه ميگذارم
دلى را،
جاى ميگذارم...
ائلمان اكبرى ( چمن قارا )
|
|
نقدها و نظرات
|
درود شما را جناب استکی عزیز
سپاسگزارم | |
|
درود بانوی گرانقدر
سپاسگزارم | |
|
درود جناب انصاری
سپاسگزارم | |
|
درود و سپاس بانوى گرانقدر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است