دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر شهداد دبیرچیلو ( قناری )
آخرین اشعار ناب شهداد دبیرچیلو ( قناری )
|
ام سروده : " عشق بازی "
تاریـــــخ : 1396/02/08 15:30
سراینــده : دانیال دبیرچی لو
.
قـــدر من نشنــاختی ، حـالا پیِ دلـدار باش
فارغ از شعـرِ " قناری " در پیِ اغیار باش
.
فصــلِ ارزانی زدی برعشــقِ من چوبِ حراج
بعد از ایـن ارزان ترین کالایِ هــر بازار باش
.
عشقبازیها حلال و (عشــق بازیهـــا) حرام
خاک بازی می کنی بامن ؟ کمی بیـدار باش
.
حاصلِ هردرد فریاد است ، وقتی چاره نیست
شعرِ تلخــم را بخــوان و در همین افکار باش
.
الامان از دست بازیهـــای دهـــرِ دون پرست
جایِ درد ای نازنین ، دردِ مرا غمخــوار باش
.
لحظه ی پرواز آخر ، آسمــان هم گریه کرد
این دمِ آخــــر بیا ، در فکــرِ یک دیــدار باش
.
باغِ بی برگ و قناری ، باغِ مرگِ آرزوست
باغبـانم بـــاش و فکــرِ غنچه ی بیمــار باش
.
رفتنم را جشن می گیری ؟! مبارک باشدت
آب و قــران را بیـــاور سکه ای پُر بار باش
.
این همه اشعار ناب و این همـه بیت الغزل
لا اقل بی معرفت ، خواننده ای قهـار باش
.
گفته بودم هـر کسـی فرهـادِ دل افگار نیست
گرگ بسیار است ای شیرینِ من هشیار باش
.
یا حق
|
نقدها و نظرات
|
سپاس ادیب گرامی ممنون از حضور و نظرتون بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.