جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر ابوالفضل رمضانی (ا تنها)
آخرین اشعار ناب ابوالفضل رمضانی (ا تنها)
|
قاصدک
تا لب دریای پریشانی من آمده ای
تا به آواز حواصیل دلم گوش کنی
قاصدک
ساحل من جای قشنگیست
که آغاز کنی
جای خوبیست که هر اخم و درشتی است
فراموش کنی
قاصدک
منتظرم تا که بیای و صدف های مرا
با تن عشق و لطافات،
هم آغوش کنی
قاصدک
موج به موجم همه در فکر تو بود
و به یاد تو پرید
از تن سرد پر از آبی آب
و لبت را بوسید
قاصدک
منتظرم
قاصدک
ماهی دریای دل من رنگیست
و شقایق هایم
مطربان کف دریای من اند
سفره ماهی هایم
در دل این دریا
قاصدان خوشی و خنده شدند
قاصدک جان!
باتو
کف دریای من از غصه تهی است
و پر از آزادی است
با تو دریا آبی است
قاصدک
ساحل من جای قشنگیست
که آغاز کنی...
#ا_تنــ_ها
#ابوالفضل_رمضانی
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس نظر لطفتان است | |
|
سپاس از لطفت | |
|
سپاس از مهربانیتان | |
|
سلام و سپاس خدمت جناب رها ممنون که مرا میخوانید | |
|
سپاس از لطفتان بانو ناصری بزرگوار | |
|
سپاس از دوست عزیز جناب رمزی کلبه محقر ما را روشنی بخشیدید | |
|
سپاس گزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نیمایی بسیار زیبا و دلنشین بود