يکشنبه ۲۷ آبان
بى سرزمین شعری از ائلمان چمن قارا
از دفتر شاید شعر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۲۲ شماره ثبت ۵۵۳۶۵
بازدید : ۷۰۱ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر ائلمان چمن قارا
آخرین اشعار ناب ائلمان چمن قارا
|
زمين كه هيچ
آسمان را هم سر و ته كردم!
جايى كه بشود
وطنش ناميد را
نيافتم هرگز...!
زمينى كه سر باشد و
سر بر دامانش،
آسوده گذارم و
سامان گيرم
بى آسمان ترين شهاب
شايد من هستم
ائلمان اكبرى ( چمن قارا )
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر شما شاعر بانوى گرانقدر
سپاس از مهرتان | |
|
درود جناب انصارى شاعر گرانقدر
سپاسگزارم | |
|
درودها شما را بانو ناصرى گرانقدر
سپاس از مهرتان | |
|
درود جناب عابد پور
سپاسگزارم | |
|
درود ها شاعر گرانقدر جناب پارکی عزیز
مهرتان را سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
کوتاه وزیبا بود