جمعه ۲ آذر
خسته ام شعری از علی جوانمرد(تنها)
از دفتر تنهایی نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۵۰ شماره ثبت ۵۵۳۴۱
بازدید : ۵۱۵ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر علی جوانمرد(تنها)
آخرین اشعار ناب علی جوانمرد(تنها)
|
خسته.........
خسته ام از روزگار چون قفس
در قفس،ازحجم سنگینِ نفس!
خسته ام از آنکه تقدیرم نوشت
هم ز دستِ مردمانِ بد سرشت
خسته ام حتی من از اردیبهشت
خسته از هردو، جهنم یا بهشت
خسته ام از این همه دوز و کلک
این من و این هردو دست بی نمک
خسته ام از این همه نیرنگ ها
بهرِ قدرت این ستیز و جنگ ها
خسته ام از هرچه آئین دروغ
خسته ام از این همه کرنا و بوق
خسته ام از آنکه لاف دین زده
تیشۀ بدعت بر این آئین زده
خسته ام از هر چه آئین غلط
شیخ با تفسیر خود گفت این نمط
خسته ام از زاهد دنیا پرست!!
آنکه از فعل ریا گردیده مست
خسته ام از آرزوهای محال
هم ز درد و هم غمِ فکر وخیال
خسته ام از داستانِ زندگی
هیچ و پوچ و عاقبت دل مُردگی
اردیبهشت 96
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیباست