يکشنبه ۲۷ آبان
بايد و نيست شعری از ائلمان چمن قارا
از دفتر شاید شعر نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۰۵ شماره ثبت ۵۵۳۳۸
بازدید : ۸۷۶ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر ائلمان چمن قارا
آخرین اشعار ناب ائلمان چمن قارا
|
دلم از جور زمان در خون است
و چه بى طاقتم،
از كندى اين عقربه ها
مرگ
چه غم شيرينى ست...!
اشتياقم كو!؟
دير سالى ست كه شوق
از شريانم رفته...!
در فرار از قفس
نفس گير زمان
لحظه ى گذشتن از مرز گمان
شوق را گم كردم...
بدهيد شوقى از آفاق مرا
پ ن:
زيستن را
اشتياقى بايد
شور و شوقى
سر سوزن،
ذوقى...
زيستن
اين عبث ريستن را
نفسى و
هوسى بايد و
نيست...
ائلمان اكبرى ( چمن قارا )
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود شما را بانوی گرانقدر
سپاسگزار مهرتان | |
|
درودها شما را شاعر بزرگوار
سپاسگزار مهرتان | |
|
درودها سزاوار شماست بانوى گرانقدر
بيحد سپاس | |
|
شاعر گرانقدر جناب خادميان عزيز
سپاس از مهرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
شعرزیبایی بود